اخبار برگزیده
عکس
1397/10/9 يكشنبه دیدار رییس شعبه جنوب شرق با خانواده شهید اهل سنت حادثه تروریستی چابهار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور به همراه کارکنان این شعبه با خانواده شهید حادثه تروریستی چابهار دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی «رئیس این دفتر و جمعی از کارکنان این شعبه به همراه حجت الاسلام والمسلمین ابطحی «امام جمعه شهرستان ایرانشهر» و برخی از علما و روحانیون این شهرستان جهت همدردی با خانواده شهید ناصر درزاده «شهید اهل سنت حادثه تروریستی چابهار» دیدار کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی اظهار داشت: شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور افزود: امروزه اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

وی در ادامه ابراز داشت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد، هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد و به حول و قوه الهی همیشه نقشه های پلید دشمنان نقش بر آب می شود و اتحاد و انسجام مردم ما را در منطقه افزایش می دهد.

لازم به ذکر است که حادثه تروریستی چابهار 15 آذرماه 97 در مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار اتفاق افتاد که در پی آن ستوان دوم داریوش رنجبر از اهل تشیع استان فارس و سرباز وظیفه ناصر درزاده از اهل‌سنت شهرستان ایرانشهر به شهادت رسیدند.