اخبار برگزیده
1397/8/2 چهارشنبه بمنظور کمک به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی صورت گرفت: عرضه نرم افزار رایگان اندرویدی «اربعینیان» بر روی پرتال دفتر تبلیغات اسلامی نرم افزار اندرویدی «اربعینیان» که به همت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی تولید و عرضه شده است بمنظور کمک به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی بر روی پرتال دفتر تبلیغات اسلامی عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، این نرم افزار اندرویدی در دو نسخه عمومی و ویژه مبلغان و با امکانات ویژه توسط بخش انجمن گفتگوی دینی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تولید و عرضه شده است.


این نرم افزار که شامل بخش های مختلفی از جمله آموزش فشرده عربی عراقی، ادعیه و زیارات صوتی، اشعار اربعین، شبهات اربعین، اخبار اربعین، نقشه اماکن و راهنمای زائرین است، برای استفاده کاربران و زائران پیاده روی اربعین تهیه شده است.

در نسخه ویژه مبلغین این نرم افزار، علاوه بر بخش های مذکور، دو بخش سخنرانی مکتوب و متن روضه جهت استفاده طلاب و مبلغین و مادحین ارائه شده است.


از دیگر مزایای این نرم افزار که بر روی کافه بازار و سایت اسک دین نیز عرضه شده است می توان به گرافیک زیبا، کاربری آسان و قابلیت بروز رسانی برخی بخش ها بدون بروز رسانی کلی برنامه اشاره کرد.
 

نرم افزار اندرویدی اربعینان ویژه مبلغین را
با کلیک بر روی پیوست فایل ها در ذیل دریافت نمایید.

فايلها
arbainianmoballeghin.apk 13.14 MB
کلمات کليدي
نرم افزار اربعین, نرم افزار اربعینیان, آموزش فشرده عربی عراقی, ادعیه و زیارات صوتی, شبهات اربعین, اخبار اربعین, راهنمای زائرین, پیاده روی اربعین, مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی, دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم, نرم افزار رایگان