اخبار دفتر
عشرتی- معصومیه
1395/10/13 دوشنبه سامانه ساجد مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه افتتاح شد سامانه جامع کنترل تردد و خدمات دانش پژوهان مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران)، جلسه افتتاحیه با حضور حجج اسلام والمسلمین رجائی معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عشرتی رئیس این مؤسسه و صالحی مدیر کل منابع انسانی، حائری نژاد مدیرکل امور پشتیبانی، زرگر رئیس اداره حراست دفتر تبلیغات اسلامی و جمعی از معاونین، مسئولین و کارشناسان حراست مؤسسه برگزار شد.
ابتدا حجت الاسلام والمسلمین عشرتی رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران)ضمن خیر مقدم به میهمانان، پیرامون ضرورت راه اندازی سامانه جامع کنترل تردد گفت: این سیستم در تحقق پیشگیری از خطرات احتمالی در حال حاضر برای خواهران طلبه از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. این کار، کمترین هزینه را در مقابل آنچه که در وقوع حوادث احتمالی که امروز دنیا هر لحظه شاهد آن می باشد را داشته است.
سپس علوی معاون اجرایی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه گفت: اهمیت این سیستم و نکات مهم آن در بستر برنامه ریزی و آمار و اطلاعات مفید می باشد. از قابلیت این سامانه، کنترل کامل ترددهای داخل مؤسسه و دقت در ارائه خدمات مختلف به کارمندان، اساتید و طلاب می باشد.
وحید نوروزی در شرح سامانه ساجد گفت: این سامانه از قابلیت های فراوانی برخوردار می باشد. حتی می توان در خدمات شهری مانند تردد ماشین های شخصی کارمندان و طلاب، کنترل سرویس طلاب با «GPS»، در تمام مسیرهای منتهی به موسسه و خدمات مهد کودک، بهره مندی از اتوبوس شهری با کارت هایی که این سامانه ارائه می کند، ارائه کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید موسی رجایی گفت: اهتمام مسئولین مؤسسه خصوصاً حجت الاسلام والمسلمین عشرتی به مسائل حراستی و حفاظتی از نکاتی است که می توان به تسریع در بهبود امور مربوط به خدمات، تردد و حضور طلاب در هر سازمان که از ضروریات آن می باشد، اشاره کرد.
در پایان سامانه جامع کنترل تردد و خدمات دانش پژوهان مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه با حضور میهمانان افتتاح و راه اندازی شد.