اخبار دفتر
مصعومیه
1397/10/12 چهارشنبه نشست مشترک مسؤولان مؤسسه معصومیه با رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد نشست مشترک مسئولین، معاونین و مدیران گروه‌های علمی مؤسسه معصومیه و رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، نشست مسئولین، معاونین و مدیران گروه‌های علمی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) با حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت پور رئیس مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شد.

در این نشست، ابتدا معاونین و مدیران گروه‌ های علمی نظرات و مطالبی را در خصوص دغدغه‌ها و مطالبات خود در زمینه‌ی مسائل آموزشی، فرهنگی، پژو هشی بیان کردند.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت پور سخنان خود را در راستای اهداف و برنامه‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد و با تأکید بر مدرسه محوری اظهار داشت: حقیقتاً مرکز مدیریت نباید تبدیل به یک مدرسه‌ بزرگ شود و در عرض مدارس بنشیند، بلکه مرکز مدیریت، مرکز رصد است و بر پایه رصد، برنامه‌های ویژه ای تعیین می کند و با تبدیل این برنامه ها به گفتمان، آنها را به استانها و مدارس خود ابلاغ می کند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید دانشگاه‌ها، مراکز تخصصی آموزشی خواهران و... را در سطح منطقه و دنیا ارزیابی کنیم و بر اساس این ارزیابی‌ها اصلاحاتی را شروع نمائیم، ساختارهایی را رقم بزنیم، ایده هایی را مطرح و نشست‌هایی را برگزار کنیم.