اخبار دفتر
مریجی
1397/6/21 چهارشنبه معاون آموزش دفتر تبليغات اسلامي:  نبايد نگاهمان براي حل مسائل اجتماعي به انديشه هاي ديگران باشد معاون آموزش دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم گفت: تحصيل علم بدون اتصال به اهل بيت(ع) بيبرکت است و نبايد نگاهمان براي حل مسائل اجتماعي به انديشه هاي ديگران باشد.  
به گزارش روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي، حجت الاسلام والمسلمين مريجي در نشست توجيهي آموزشي و پژوهشي دانش پژوهان جديدالورود مؤسسه آموزش عالي حوزوي امام رضا(ع) که با حضور مسؤولين، معاونان و مديران گروه هاي علمي برگزار شد، به اهميت و جايگاه فراگيري علوم و جايگاه مؤسسات و مراکز حوزوي در تبيين نظرات دين و اهل بيت(ع) پرداخت و با اشاره به حديث نبوي «لاتجعلوني کقدح الراکب» اظهار داشت: اصل اين است که نسخه مسائل اجتماعي را در فرهنگ و تراث ديني اسلام پيدا کنيم و در مرحله بعد از ديگر منابع استفاده کنيم. 
معاون آموزش دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با اشاره به حديث مذکور گفت: تحصيل علم بدون اتصال به اهل بيت(ع) بي برکت است و نبايد نگاهمان براي حل مسائل اجتماعي به انديشه هاي ديگران باشد.  
وي خطاب به دانش پژوهان خاطرنشان کرد: تحقيقات و پژوهش هاي خود را جدي بگيريد، پشتوانه علمي خود را به دور از مدرک گرايي، قوي و مستحکم کنيد تا بتوانيد در جامعه اثر بخش شويد و واقعيت فرهنگ اسلامي را به خوبي تبيين کنيد.
لازم به ذکر است که اين نشست در دو بخش عمومي با تبيين قوانين آموزشي و پژوهشي توسط معاونت هاي آموزش و پژوهش مطرح شد و در بخش ديگر، جلسه دانش پژوهان با مديران گروه هاي علمي برگزار شد.