اخبار دفتر
دیدار آیت الله وحید
1397/7/11 چهارشنبه دیدار جمعی از دست‌اندرکاران همایش ملی تصوف با آیت الله العظمی وحید خراسانی آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار با جمعی از دست‌اندرکاران همایش ملی تصوف، برگزاری این همایش را اقدامی بسیار مقدس دانست.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، آیت الله العظمی وحید خراسانی در این دیدار، پس از استماع گزارش فعالیت‌های انجام شده تصریح کرد: این کار بسیار مقدس است. 
وی با بیان اینکه رفع شبهه از اهل مذهب، برای اهل علم، اهم مطالب است! افزود: به موسی بن عمران خطاب رسید اگر دو کار انجام دهی نزد ما از صد سال قیام لیل و صیام نهار محبوب تر است!
این مرجع تقلید ادامه داد: حضرت موسی متحیر ماند که این چه کاری است که برابر است با صد سال قیام لیل و صیام نهار؟!
وی اضافه کرد: به کلیم الله خطاب آمد: " تَرُدَّ آبِقاً عَنْ بَابِي، أَوْ ضَالًّا عَنْ فِنَائِي". از تفسیر این دو جمله سوال کرد؛ خطاب آمد: بنده‌ی آبق و فراری، بنده‌ی گنه‌کار و متمرد است که او را توبه دهی؛و بنده‌ی گمراه کسی است که امام زمان خود را نشناسد و جاهل به شریعت باشد و او را به امام زمان مربوط کنی.
آیت الله العظمی وحید خراسانی گفت: لذا اهل علم باید قدر این دو نعمت را بدانند؛ ارشاد ضالّ، ردّ آبق. توجه دادن مردم به خدا و هدایت به ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه). امامی که بیمنه رزق الوری و بوجوده ثبتت الارض و السماء!
وی خاطرنشان کرد: عمده این است خود آقایان هر روز به قدری که میسر است قرآن بخوانند و به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) هدیه کنند؛ او کمک‌شان می‌کند. این مرجع تقلید گفت: خواندن قرآن هر روز و هدیه به او، همان جمع بین ثقلین است و هر کس این کار را انجام دهد، با امام‌زمان (علیه‌السلام)‌ خواهد بود و معیت با ولی عصر (علیه السلام)، معیت با جمیع انبیاء و ائمه‌ی معصومین (علیهم‌السلام) است.
معظم‌له در پایان با آرزوی موفقیت برای حاضران خاطرنشان کرد: ان شاء الله در راه دفع شبهات از قلوب و فتح باب ارتباط با امام زمان (علیه‌السلام) سعی و تلاش کنید. الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا. اجر شما حساب ندارد و ان شاء الله موفق باشید.