تجارب تبلیغی
1395/10/23 پنجشنبه در سلسله نشست های انتقال تجارب مطرح شد؛ انتقال تجارب با موضوع شیوه های تبلیغ در پارک ها و اماکن عمومی هفتمین نشست انتقال تجارب گروه های تبلیغی با موضوع تبلیغ در پارک ها و اماکن عمومی، در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، به همت اداره کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، هفتمین نشست از سلسله نشست های انتقال تجارب گروه های تبلیغی با موضوع تبلیغ در پارک ها و اماکن عمومی در سالن معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این نشست که با حضور نمایندگان گروه های تبلیغی همراه بود، حجت الاسلام والمسلمین کرفی، رئیس اداره امور گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن قدردانی از حضور مبلغان در این نشست گفت: این جلسه فرصتی است تا مبلغان تجارب تخصصی خود را در قالب جلسات آموزشی به یکدیگر انتقال دهند و امیدواریم با همراهی بیشتر مبلغان بر غنای بیشتر این جلسات افزوده شود.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین احدی سرگروه گروه تبلیغی مصباح الهدی گفت: در مساجد و حسینه ها عده محدودی از مخاطبان می توانند با روحانیون ارتباط بگیرند ولی اگر در پارک ها و اماکن عمومی به تبلیغ بپردازیم مطمئنا طیف گسترده تری از جامعه، مخاطب تبلیغی ما خواهند بود.
سرگروه گروه تبلیغی مصباح الهدی با اشاره به لزوم ارتباط گیری مبلغان با عامه مردم در مکان های مختلف گفت: مبلغان عزیز ارتباط خود را با عامه مردم در اماکن عمومی همچون بازارهای سطح شهر، میادین اصلی شهر، مترو، مجتمع های مسکونی، پارک، سواحل دریا، ورزشگاه ها، نمایشگاه های بین المللی برقرار کرده و از این طریق به نشر معارف اسلامی بپردازند.
وی در ادامه با تبیین شرایط تبلیغ در مکان های عمومی ابراز امیدواری کرد و گفت: اگر مبلغین به اقتضائات تبلیغ در مکان های عمومی عنایت داشته باشند قطعا نتایج خوبی به دست خواهند آورد که نیازمند سعه صدر و دقت در آداب معاشرت با مردم در این مکان ها می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما