صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با امام جمعه شهرستان سراوان

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور طی سفر به شهرستان سراوان با حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور،حجت الاسلام والمسلیمن موسی الرضا تیموری ضمن تبریک ایام دهه کرامت با اشاره به رسالت و وظیفه دفتر در عرصه های تبلیغ، آموزش،پژوهش و امور مربوط به صندوق دفتر جهت خدمت رسانی به روحانیون و طلاب شهرستان سراوان اعلام آمادگی کرد.
وی با ارائه گزارش مختصر از عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشورعنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در جهت دانش افزای روحانیون، اساتیدو طلاب حوزه های علمیه آمادگی کامل دارد و امیدواریم با دانش افزایی روحانیون و طلاب منطقه شاهد فعالیت های موثر تر در عرصه تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) باشیم.
وی افزود: سعی داریم با شناسائی نیاز های فرهنگی و خلاءهای تبلیغی در مناطق مختلف با استقرار دائم روحانی در مساجد، موجب رفع خلاء های  تبلیغی و فرهنگی منطقه باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان ضمن خیر مقدم، به تشریح وضعیت کنونی مساجد شهرستان سراوان و نحوه برگزاری نماز جماعت در منطقه پرداخت.
 وی عنوان کرد: مسجد امام سجاد (ع) در شهرستان سراوان نیاز به حضور امام جماعت  به صورت دائم دارد امیدواریم با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی بتوانیم نیاز این مسجد به روحانی را رفع کنیم.
 وی سپس به تاسیس و راه اندازی حوزه علمیه خواهران و وضعیت کنونی آن در شهرستان سراوان اشاره کرد و نیاز های این حوزه علمیه را با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در میان گذاشت و در انتها حجت الاسلام والمسلمین دهقان از فعالیت های گذشته دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و ثمرات آن در شهرستان های سراوان، سیب سوران و مهرستان تقدیر کرد.
لازم به ذکر است در طی این سفر مساجد شهرستان سیب و سوران نیز با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در این شهرستان به اتفاق امام جمعه شهرستان سراوان و معاون فرماندار شهرستان سیب سوران از نزدیک بازدید شد و با روحانی مستقر دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در این منطقه دیدار و گفتگو کردند.
منبع:

تاریخ خبر: 1394/6/7 شنبه
تعداد بازدید کل: 11136 تعداد بازدید امروز: 2
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما