صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

معاون فرهنگی وتبلیغی دفترتبلیغات اسلامی:

در سال 92 حجم فعالیت های معاونت در بسیاری از بخش ها دو یا سه برابر بود

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت : در یک نگاه کلی فعالیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی رشد چشمگیری داشته است و امیدواریم این روند در سال بعد بیشتر شود .
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، آخرین جلسه شورای اداری معاونت فرهنگی وتبلیغی  با حضور معاون محترم و مدیران و رؤسای  ادارات معاونت فرهنگی و تبلیغی  درمحل سالن جلسات معاونت  برگزار شد .
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در این جلسه طی سخنانی ضمن تبریک میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها گفت:لازم است از زحمات کلیه همکاران و مدیران معاونت درسال جاری تقدیر نماییم.
وی گفت :خداوند متعال را شاکرم که به بنده حقیر توفیق داد در عرصه تبلیغ معارف در خدمت عزیزان باشم قطعا احساس و روحیه سایر مدیران و همکاران معاونت نیز این گونه است .
معاون فرهنگی و تبلیغی با اشاره به فعالیتهای معاونت در سال 1392، کارهای  انجام شده را توفیق الهی و زحمت عزیزان معاونت دانست و افزود: دراین یک سال اتفاقات خوبی درمعاونت افتاده است.
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد گفت :علیرغم کم شدن تعداد نیروها و مشکلات اعتباری، در بسیاری از عرصه ها رشد فعالیت های معاونت  دو یا سه برابر بوده است و این رشد دربرخی بخش ها مانند جذب و آموزش سه برابر بوده است که جای تقدیر دارد.
وی به برخی بخش های معاونت از جمله تدوین متون اشاره کرد و افزود :در بخش تهیه متون، بشیران جوان در دستور کار قرار گرفت  و متن ره توشه نوروز آماده شده است که این بخش قبلا نبوده است.
معاون فرهنگی و تبلیغی گفت: علاوه بر ره توشه ها، تک نگاری هایی که معاونت درحوزه جمعیت و خانواده انجام داده است اقدامی درخور تقدیر است .
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد گفت : موضوع دیگر کار جمع آوری خاطرات مبلغان است که کارشایسته و ضروری بوده و بحمدالله در مراحل نهایی است و الان اقشار مختلف به جمع آوری خاطرات پرداخته اند تا ضمن انتقال تجربیات ویژگی صنفی و کارکردی خود را به جامعه و مخاطبان معرفی کنند. متاسفانه  علی رغم اینکه روحانیون بالاترین درصد ایثارگری و جانبازی و شهادت را به نسبت جمعیت درکل کشور دارا می باشند، مجموعه خاطراتی از مبلغان و روحانیان در عرصه تبلیغی منتشر نشده بود که امسال معاونت به این مهم اقدام کرده است.
وی افزود: در یک نگاه کلی فعالیت های معاونت رشد چشمگیری داشته اشت و امید واریم  این روند در سال بعد بیشتر شود.
معاون فرهنگی و تبلیغی خطاب به مدیران معاونت با اشاره به معارف دینی،  لزوم  توجه مستمر به اهداف و مقصد عالیه را برای رهایی از عجب یاد آور شد و گفت : البته باید یادمان باشد که فعالیت ها و کارهای انجام شده در قبال وظایف و رسالت مان و زحمات امام عزیز و شهدا و علمای سلف بسیار ناچیز است اگر با این مقیاس بسنجیم می بینیم که برای اسلام کار بزرگی انجام نداده ایم.
وی گفت :باید بدانیم اولا هرچه انجام شده توفیق الهی بوده و ثانیا باید خدا را شاکر باشیم و عاجزانه با امام سجاد علیه السلام در صحیفه  به خدای متعال عرض کنیم  :اللهم اجعلنی ممن تنتصر به دینک و لا تستبدل بی غیری ...
وی افزود : ظاهراً این تعبیر که خدایا مباد که دیگری را به جای من برگزینی فقط در مورد یاری و نصرت دین خدا وارد شده است
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در پایان ابراز امیدواری کرد : سال آینده سالی پر خیر و برکت و فزونی توفیقات برای همگان خصوصا  همکاران و خانواده های گرامی شان باشد و انشاء الله خدمات تبلیغی همه ما و مبلغان  به عنوان  ذخیره ای در پیشگاه سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین  علیه السلام مورد قبول واقع شده باشد.
لازم به ذکر است دراین جلسه مدیران کل و روسای ادارات معاونت گزارشی از اهم فعالیت های سال 1392 را بیان کردند.
منبع:

تاریخ خبر: 1392/12/21 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 1167 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما