صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی:

60 درصد از کارمندان دفتر تبلیغات از مدارک عالیه برخوردار هستند

معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفترتبلیغات اسلامی گفت: بیش از 60 درصد کارکنان دفتر از مدارک عالیه تحصیلی برخوردار و بیش از 40 درصد این عزیزان از ایثارگران می باشند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین رجایی در نشست فصلی کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی به فرازی از زیارتنامه حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره کرد و گفت: در این فراز از زیارتنامه حضرت آمده است: اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ أَنْ تَخْتِمَ لِی بِالسَّعَادَةِ/ پروردگارا از تو درخواست مى ‏کنم که خاتمه امرم را سعادت ابد گردانى.
وی عاقبت به خیری را یکی از موضوعات مهم انسانی دانست و اظهار داشت: عاقبت به خیر شدن انسان ها، تابعی از رفتار، کردار و برخوردهای اجتماعی و سازمانی آنان می باشد.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ابراز داشت: اگر نوع نگاه کارکنان همراه با رضایت الهی باشد، یقینا به عاقبت به خیری خواهند رسید؛ اما اگر عملکرد سازمانی ما در راستای وظایف و مسئولیت نباشد، در برابر آن مسئول و مدیون خواهیم بود. حجت الاسلام والمسلمین رجایی تأکید کرد: توجه به برخی از فعالیت های جزئی، عاقبت به خیری به همراه خواهد آورد؛ چراکه از برخی از بزرگان به ما رسیده که به خاطر این مسائل کوچک به مقامات بالا دست یافته اند.
وی یادآور شد: تاریخ به ما نشان داده که برخی همانند حر بن یزید ریاحی در پایان عمر سعادتمند و برخی همانند طلحه و زبیر شقی از دنیا رفته اند.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بخش دیگر از سخنان خود خاطرنشان ساخت: جشن میلاد دهه کرامت، روز کارمند، نشست فصلی و ... از جمله اهداف برگزاری این برنامه بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین رجائی تصریح کرد: بیش از 60 درصد کارکنان دفتر از مدارک عالیه تحصیلی برخوردار و بیش از 40 درصد این عزیزان از ایثارگران می باشند.
وی به مشکلات بودجه ای دفتر تبلیغات اسلامی در 4 سال گذشته تا به امروز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه علیرغم مشکلات موجود، توانسته ایم با تدبیر ریاست دفتر، اعضای هیأت امنا، معاونین و مدیران به تناسب بودجه موجود برنامه های مناسبی داشته باشیم.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان داشت: رضایت نسبی کارکنان در موضوع بیمه تکمیلی درمان، یکی از دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه امور رفاهی بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین رجائی افزود: امسال نیز با تعرفه های بالاتر همان روند سال گذشته در بیمه تکمیلی درمان ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در سال گذشته همکاران کار معین 100 درصد حق بیمه درمان را پرداخت می کردند؛ اما امسال همانند سایر کارکنان رسمی برای آنان محسوب خواهیم کرد.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ابراز داشت: کمیته مددکاری اجتماعی از دیگر خدمات رفاهی دفتر تبلیغات اسلامی است که این خدمات به بیماران خاص تعلق خواهد گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین رجایی خاطرنشان ساخت: بهره مندی از امکانات مجمتع رفاهی وسف همراه با یک وعده غذای رایگان، از دیگر خدمات رفاهی دفتر تبلیغات اسلامی برای کارکنان و تجلیل از بازنشستگان در دو نوبت، از جمله برنامه های اداره منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی بوده است.
منبع:

تاریخ خبر: 1394/6/6 جمعه
تعداد بازدید کل: 20295 تعداد بازدید امروز: 2
 
امتیاز دهی
 
 

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما